قوانین و شرایط خرید از فروشگاه اینترنتی سلین

ما قوانینی داریم

فروشگاه اینترنتی سُلین در تلاش است تا در کنار کیفیت محصولات، آسودگی، سهولت و امنیت خرید اینترنتی برای مشتریان عزیز فراهم گردد.در این راستا، قوانین و مقرراتی مورد نیاز است تا ارائه خدمات با کیفیتی درخور همراهان گرامی سُلین، انجام گردد و رضایت همراهان سُلین را به ارمغان آورد لذا از همراهان گرامی تقاضا می نماییم حتماً قبل از اقدام به خرید، این قوانین و مقررات را مطالعه نمایند.

روش های ارتباطی سُلین و مشتریان

مجموعه سُلین از طریق تلفن، شبکه های اجتماعی (اینستاگرام و واتس اپ) با مشتریان خود در ارتباط است.

پرداخت و تکمیل سفارش

ملاک تکمیل فرآیند سفارش اعلام شماره سفارش می باشد.مجموعه سُلین در قبال بانکهای عاملی که بعنوان درگاه اینترنتی خدمات رسانی می کنند و سایر روش های پرداخت، مسئولیتی را بر عهده نداشته و تنها واریز یا عدم واریز مبلغ را می تواند تایید نماید. تنها مرجع پاسخگوی مورد اطمینان در این زمینه، بانک عامل و شرکتهای تابعه آنها می باشند. در این موارد قطعاً هر کمکی که از سوی مجموعه سُلین برای مساعدت به مشتری وجود داشته باشد که از عهده سُلین خارج نباشد، ارائه می شود.

پرداخت هزینه سفارش

پرداخت هزینه سفارش ها تنها از طریق درگاه های بانکی به صورت آنلاین (اینترنتی) امکان پذیر است.

ارسال و بسته بندی

پست سفارشی: تا ۷ روز کاری

پست پیشتاز :تا ۴ روز کاری

اداره پست جمهوری اسلامی، بر اساس آدرس و شماره تماس مرقوم شده توسط شما در سفارش به آدرس مقصد مراجعه می نمایند. در صورتیکه اطلاعات مندرج دقت و صحت لازم را نداشته باشند و یا مشتری در زمان مراجعه مامور پست در محل حاضر نباشد، مرسوله به مجموعه سُلین برگشت داده می شود.در صورت مرجوع شدن سفارش به سُلین، ارسال مجدد آن مشمول هزینه ارسال می گردد.مرسوله هایی که از مجموعه خارج و تحویل اداره پست می شوند، تحت اختیار و تصمیم گیری اداره پست قرار دارد و مجموعه سُلین دخل و تصرفی در خصوص ارسال کالا و نحوه و کیفیت تحویل آن ندارد.